Araba transfer etme /transfervehicles komutunu oyuna eklemek

Veins

Paylaşım Ekibi
Katılım
2 Ağu 2019
Mesajlar
211
Tepki puanı
18
Yaş
24

İtibar Puanı:

İlk önce :
Please, Giriş yap or Kayıt ol to view URLs content!
bu script indirmeniz gerekmektedir. Varsa zaten direkt aşağıdakı anlatımı uygulayın.


Esx_vehicleshop içine girip "server" klasörüne girip oradaki main.lua'nın en altına bu kodları ekleyin. İsteğinize göre türkçeleştirebilirsiniz.

Oyun için kullanım : Galeriden arabayı satın alıp /transfervehicle id aracın plakası şeklinde çalışmaktadır. /car ile yapmaya çalışırsanız çalışmaz adminler için diyorum bu kısmı.











Kod:
--type in chat /transfervehicle <player-id number> "car plate"
--Example /transfervehicle 1 "ABC 123" will transfer the car with plate "ABC 123" to the player
-- who has the id 1 (the player of course needs to be online)

RegisterCommand('transfervehicle', function(source, args)

    
    myself = source
    other = args[1]
    
    if(GetPlayerName(tonumber(args[1])))then
            
    else
            
            TriggerClientEvent('chatMessage', source, "SYSTEM", {255, 0, 0}, "Incorrect player ID!")
            return
    end
    
    
    local plate1 = args[2]
    local plate2 = args[3]
    local plate3 = args[4]
    local plate4 = args[5]
    
 
    if plate1 ~= nil then plate01 = plate1 else plate01 = "" end
    if plate2 ~= nil then plate02 = plate2 else plate02 = "" end
    if plate3 ~= nil then plate03 = plate3 else plate03 = "" end
    if plate4 ~= nil then plate04 = plate4 else plate04 = "" end
 
 
    local plate = (plate01 .. " " .. plate02 .. " " .. plate03 .. " " .. plate04)

    
    mySteamID = GetPlayerIdentifiers(source)
    mySteam = mySteamID[1]
    myID = ESX.GetPlayerFromId(source).identifier
    myName = ESX.GetPlayerFromId(source).name

    targetSteamID = GetPlayerIdentifiers(args[1])
    targetSteamName = ESX.GetPlayerFromId(args[1]).name
    targetSteam = targetSteamID[1]
    
    MySQL.Async.fetchAll(
        'SELECT * FROM owned_vehicles WHERE plate = @plate',
        {
            ['@plate'] = plate
        },
        function(result)
            if result[1] ~= nil then
                local playerName = ESX.GetPlayerFromIdentifier(result[1].owner).identifier
                local pName = ESX.GetPlayerFromIdentifier(result[1].owner).name
                CarOwner = playerName
                print("Car Transfer ", myID, CarOwner)
                if myID == CarOwner then
                    print("Transfered")
                    
                    data = {}
                        TriggerClientEvent('chatMessage', other, "^4Vehicle with the plate ^*^1" .. plate .. "^r^4was transfered to you by: ^*^2" .. myName)
            
                        MySQL.Sync.execute("UPDATE owned_vehicles SET owner=@owner WHERE plate=@plate", {['@owner'] = targetSteam, ['@plate'] = plate})
                        TriggerClientEvent('chatMessage', source, "^4You have ^*^3transfered^0^4 your vehicle with the plate ^*^1" .. plate .. "\" ^r^4to ^*^2".. targetSteamName)
                else
                    print("Did not transfer")
                    TriggerClientEvent('chatMessage', source, "^*^1You do not own the vehicle")
                end
            else
                TriggerClientEvent('chatMessage', source, "^1^*ERROR: ^r^0This vehicle plate does not exist or the plate was incorrectly written.")
            end
        
        end
    )
    
end)
 

Bu çeriği görüntüleyen kullanıcılar (Kullanıcı: 0, Ziyaretçi: 1)