Map Editor 2.13

Veins

Paylaşım Ekibi
Katılım
2 Ağu 2019
Mesajlar
211
Tepki puanı
3
Yaş
24

İtibar Puanı:

269


Açıklama
Bu, MTA: SA Harita Editörü günlerini hatırlatan bir araçtır. Gezinmek için bir freecam'iniz var ve nesneleri (önizleme ile) çoğaltabilir, fareniz veya tuşlarınızla hareket ettirebilirsiniz. Daha sonra haritanızı çeşitli biçimlerde kaydedebilir veya yükleyebilirsiniz, şu anda desteklenen XML ve Basit Eğitim formatıdır (objects.ini).

Kontroller
F7 veya R3 + LB
- Ana menüyü aç.
WASD veya Left Stick - Harita düzenleyicisinin içindeyken veya bir nesneyi seçerken nesneyi hareket ettirin / döndürün.
Q / E veya LB / RB - Bir nesneyi seçerken, nesneyi yukarı / aşağı hareket ettirin veya çevirin.
F veya Kumanda Y - Nesne doğrama menüsünü açar.
P veya Denetleyici Duraklat - Ped yumurtlama menüsünü açın.
V veya Denetleyici Geri - Aracın doğrama menüsünü açın.
Yukarı ok veya DPAD Yukarı - Bir işaretçiyi ortaya koyma .
Shift veya Controller A - Nesneleri daha hızlı bir şekilde Uçur / Taşı / Döndür.
Alt veya DPAD Aşağı - Nesneleri yavaşla / Uç / Taşı / Döndür.
Kontrol veya L3 - Bir nesne seçiliyken, hareketliden dönmeye geçin. Nesnenin üzerindeki ok renkleri değiştirir. Hareket etmek için sarı, döndürmek için kırmızı.
Fare Sol Tıklaması veya RT - Ona bakarak bir nesneyi seçin.
Fare Sağ Tıklama veya LT - Bir nesneyi fareyle hareket ettirirken fare ile hareket ettirin.
Fare Tekerleği veya RB / LB - Bir nesneyi imlecinize tuttururken döndürün.
C veya R3- Bir nesneye bakarken veya seçili iken kopyalayın.
Del veya Controller X - Bir nesneye bakarken silin.

Haritaları Kaydetme ve Yükleme Haritalarınızı
XML dosyaları veya object.ini dosyaları olarak yükleyebilir ve kaydedebilirsiniz. Ana menüden yükle veya kaydet seçimini yaparken, bir dosya adı girmeniz istenir. Haritaları yüklerken istiflediklerini, bu nedenle herhangi bir nesneyi temizlemek için Yeni Harita kullandıklarını unutmayın.
"AutoloadMaps" adlı komut dosyası klasöründe bir dizin oluşturarak otomatik olarak haritaları yükleyebilirsiniz. .Xml veya .ini uzantısıyla biten herhangi bir dosya gamestart'a yüklenecektir. Mevcut haritalarınızı kaydettiğinizde bu haritalar size tasarruf sağlayacaktır, bu nedenle bir harita oluşturmadan önce Yeni Harita

Kurulumu kullanın

1. Install ScriptHookV
2. Indirin ve yükleyin
Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
, x86 için Visual C ++ Yeniden Dağıtılabilir, Visual Studio 2013 x64, x86 için Visual C ++ Yeniden Dağıtılabilir.
3. En son ScriptHookVDotNet'i yükleyin, gereksinimleri okuyun.
4. En son NativeUI sürümünü
Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
indirin
Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.

5. .zip dosyasının tüm içeriğini / scripts / dizininize taşıyın. Eğer yoksa, bir tane oluşturun.

Genişletilmiş Nesne Listesi
Normalde pek çok nesne ortaya çıkarılamaz, ancak GTA: MP Team sayesinde bunun
Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
ve bina ve başka bir sürü eşya ortaya çıkarabilirsiniz !
Bunun dışında güncellenmiş bir ObjectList.ini dosyasına ihtiyacınız olacak. İçindeki "Expanded ObjectList.ini" dosyasını ObjectList.ini olarak yeniden adlandırın ve komut dosyalarınız / klasörünüzdeki dosyayı değiştirin.

Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.

Tercüme
Mod birçok dilde mevcuttur. Dilinizi Ayarlar bölümünden değiştirebilirsiniz. Scriptlerde / MapEditor klasöründe bulunan bir çeviri dosyası oluşturarak modun çevrilmesine yardımcı olabilirsiniz. Şu anda çeviri ilerlemedir:
  • Amerikan - Benim tarafımdan
  • Fransızca - Çeviri
    Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
  • Almanca -
    Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
    tarafından
    Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
  • İtalyanca - Tercüme
    Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
  • İspanyolca - Çeviri
  • Portekizce - Çeviri
    Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
  • Lehçe - Tercüme edilmedi
  • Rusça - Çeviri
    Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
  • Korece - Tercüme edilmedi
  • Çince - Çeviri
    Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
  • Japonca - Çeviri
    Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
  • Meksika Dili - Çeviri

Açıklaması otomatik yeni bir satır eklemek değil gelmez eğer, İngilizce olmayan karakterler ile sorunu bir tür olduğu görülmektedir unutmayınız, bir eklemek gerekecek ~ ~ n satır sonu oluşturmak için karakter.

Changelog
- 2.13
- Eklendi mpstunt sahne ve araçlar
- Çeşitli düzeltmeler
- 2.12.2
- Çince çeviri güncellendi.
Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
teşekkürler !
- 2.12.1
- Topluluk Yarışları uyumsuzlukları için düzeltme.
- 2.12
- Bir nesneyi kopyalarken döndürme aktarımı için Quickfix.
-
Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.

- 2.11 sayesinde Rusça çeviri güncellendi
- Geliştirilmiş arama: Artık arama yapmak için VE VE VEYA anahtar kelimeleri kullanabilirsiniz. Örneğin, "heist AND prop" sorgusu prop_heist_carrier, prop_dlc_heist etc ile eşleşir ve "barrier OR barier" sorgusu hem prop_barrier hem de prop_barier ile eşleşir.
- Yükleme menüsüne yeni bir dosya seçici eklendi, böylece dosya adını yazmanıza gerek kalmadan bir dosya seçebilirsiniz.
- İsim, yazar ve açıklama gibi harita meta veri bilgisi eklendi.
- Yeni işaretleyici özellikleri eklendi: Yükleme Noktası Olarak İşaretle, Başlangıç Noktası Olarak İşaretle ve Düzenleyicide Yalnızca Görünür.
- 'Wander' boşta eylem eklendi.
- Harita düzenleyici bir harita yüklenemediğinde kayıt günlüğü eklendi.
- Konum koordinatlarını girerken sabit kültür ayarları.
- Bazen yanlış pozisyonlarda ortaya çıkan sabit nesneler.
- Sırasıyla
Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
ve
Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
sayesinde İtalyanca ve Japonca çeviriler güncellendi . Teşekkürler!
-
- 2.10
- Araba içerisinde ışınlanma yeteneği eklendi.
- Araç renkleri şimdi kaydedildi.
- Harita sınırları dışında oluşturduğunuzda kilitlenme düzeltildi.
- Nesne önizleme menüsünü açarken zaman sıfırlaması kaldırıldı.
- İsteğe bağlı geçersiz nesneleri atlayarak yaptı. (Ayarlarda değiştirin)
- Yine C # formatı düzeltildi.
- Artık özellik menüsündeki X / Y / Z Pozisyonları için kendi değerlerinizi yazabilirsiniz. Seçtiğinizde enter tuşuna basın.
- 2.9
- C # formatı kullanıldığında sabit olan aksesuarlar dinamik değildir.
- ScriptHookV tarafından neden olunan DirectX oyun çökmesi sorunu düzeltildi.
- Bir MapEditor dizini içerisinde organize edilmiş artı işaret ve çeviri dosyaları.
- Her dilin artık ayrı bir çeviri dosyası var. Harita düzenleyicisini çevirmeniz ve dosyanızı bu web sitesine yüklemeniz teşvik edilir!
- Dil değiştirme yeteneği ve varsayılan dillerden daha fazlası için destek eklendi.
- Artık komut dosyalarında / MapEditor'da bulunan artı görüntüleri düzenleyebilirsiniz
- 2.8
- Sabit mesafede uzun mesafelerde ortaya çıkmayan sabit manyetikler
- Nesneler için 'Kapı' özelliği eklendi, böylece yüklendiklerinde dünyaya düşmeyecekler.
- 2.7.1
- Sabit C #, props yanlış yerleştirilen script ve geliştirilmiş LOD mesafesini oluşturdu. .Cs haritanızın içinde ince ayar yapabilirsiniz ('isimli değişkeni değiştirin
- 2.7
- Belirteçlere ışınlanma eklendi. Tüm işaretçiler şimdi numaralandırılmıştır, kimliğini özellikler penceresi başlığında bulabilirsiniz. Daha sonra diğer işaretleyicilerin ışınlanma hedefini bu kimliğe ayarlayabilirsiniz.
- C # scriptleri için marker ve pickup desteği eklendi. C # formatı artık tamamen çalışan bir ScriptHookVDotNet betiği oluşturuyor, böylece haritalarınızı Harita Düzenleyicinin çalışmasını sağlayamayacak insanlarla paylaşabilirsiniz. Sadece ortaya çıkan .cs haritasını komut dosyalarına / klasörüne yerleştirin.
- Ham / C # / Spooner / Menyoo formatı ile kaydetme yolunuza uygun uzantıları ekleyecektir.
- 2.6
- Transferler eklendi! Onları doğurmak için G (varsayılan) tuşuna basın.
- Alış rejenerasyon süresi saniye cinsindendir. Asla yenilenmemeleri için 0 olarak ayarlayın.
- 2.5
- (Sonunda) sabit rotasyonlar, şimdi tuhaf bir davranış olmadan herhangi bir yöne döndürebilirsiniz.
- Sahne için konumlandırma şimdi daha doğru olmalıdır.
- Büyük 'LOADING' metni kaldırıldı ve sağ alt köşeye daha küçük bir yükleme simgesi eklendi.
- 2.4
- Etkileşimli haritalar eklendi! Artık javascript kodlarını haritanıza ekleyebilirsiniz! Daha fazla bilgiyi
Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
bulabilirsiniz . Bu komut dosyalarının dosya sisteminize erişimi olmadığını, bu nedenle güvenli olmaları gerektiğini unutmayın. Komut dosyalarını çalıştırmak istemiyorsanız, Ayarlar alt menüsünde onu işaretleyebilirsiniz.
- 2.3
- Başlığı değiştirirken sabit sahne sıfırlama dönüşü.
- Artık bir modelin adını ObjectList.ini'ye bir karma olmadan ekleyebilirsiniz ve komut dosyası karma değerini hesaplar (örneğin "hei_heist_kit_bin_01 = 1251521521" yazma "yerine" hei_heist_kit_bin_01_01 ")
- ScriptHookVDotNet VehicleHash enum kullanarak durduruldu ve VehicleList eklendi .ini.
- ScriptHookVDotNet PedHash enum kullanılarak durduruldu ve PedList.ini eklendi.
- 2.2
- Menyoo .xml formatı ve eski .SP00N formatı için destek eklendi.
- Sabit kızaklar dönmeyi reddediyor.
- Sabit bir sürü model yüklendikten sonra oyun çöküyor.
- Sabit dinamik özellik, teller için uygun şekilde kopyalanmıyor.
- Pedler şimdi önizleme modunda size bakıyor.
- 2.1
- Sabit teller / araç araması çalışmıyor.
- Doğrulama sistemini hızlandırdım.
- Object Spawn Unlocker ile kullanılacak geçerli nesnelerin bir listesi eklendi.
- 2.0
- Pervane aramanın geri çekilmesinde sabitlenmiş çerçeveli sabit.
- Bir sürü çeviri eklendi, teşekkürler beyler!
- Geliştirilmiş nesne doğrulama, şimdi daha yavaş ama daha doğru olmalı.
- 1.9.1
- Model kenarlarından kaldırılan hata ayıklama artıkları.
- Rusça çeviri eklendi, teşekkürler @ MMK_033!
- 1.9
- Artık bir kerede 100 öğe kaydırmak için uzun bir listedeyken Sol / Sağ tuşlarına basabilirsiniz.
- Yerleştirilen ürünler için sınırlayıcı bir kutu eklendi. Bu, Ayarlar'da devre dışı bırakılabilir.
-- Küçük hata düzeltmeleri.
- Çeviriler eklendi! Şimdilik sadece bir İspanyolca çeviri var. Bu dillerden birini biliyorsanız, mod çevirisinde yardımcı olabilirsiniz! Sadece MapEditor_Translation.xml dosyasını düzenleyin. Desteklenen diller:
* Amerikan,
* Fransızca,
* Almanca,
* İtalyanca,
* İspanyolca,
* Portekizce,
* Lehçe,
* Rusça,
* Korece,
* Çince,
* Japonca,
* Meksika
- 1.8
- Beraberlik Mesafesini değiştirmenin bir yolu eklendi . Bu, donanımları, yardımları ve araçları etkiler. Varsayılan değer 300'dür. Bu, kare hızınıza yardımcı olabilir veya açılır pencereleri kaldırmak için genişletebilirsiniz. Ayarlar alt menüsünde bulabilirsiniz.
- Lütfen ScriptHookVDotNet'inizi sürüm 2.3'e güncelleyin
- 1.7
- Bir otomatik kaydetme özelliği eklendi. Herhangi bir değişiklik yapıldıysa, haritanızı her aralıkta kaydeder. Bir harita yüklediyseniz otomatik olarak kaydedilmez. Ayarlarda aralık süresini de değiştirebilirsiniz, varsayılan ayar 5 dakikadır.
- Harita, kök GTAV dizininizdeki Autosave.xml dosyasına kaydedilir.
- 1.6
- ScriptHookVDotNet 2.1 ile Uyumluluk
- Kamera Hassasiyetleri artık Klavye + Fare ve Gamepad arasında bölünmüştür.
- Klavye ve Gamepad arasında bölünmüş, değişken hareket hızı eklendi.
- Arama kutusuna yanlışlıkla ilk karakter olarak bir boşluk yazarsanız, kaldırılır.
- 1.5
- Kod optimizasyonları.
- Yeni bir özellik eklendi: Ped İlişkileri. Varsayılan, Tamamlayıcı'dır (önceki sürümlerde olduğu gibi davranırlar). Diğerleri kendini açıklar. Ayrıca Ballas & Grove gruplarını ekledim, oyuncuya karşı tarafsızlar ama birbirlerinden nefret ediyorlar. Aslında balas ve koru grupları olmadıklarını, bu yüzden hala bu çetelere karşı tarafsız davranacaklarını unutmayın. Bununla AI dövüşleri yapabilirsiniz.
- İlişki grupları bir harita yüklendikten sonra ayarlanacaktır veya ped özellikleri menüsünde seçilen öğeyi seçerken A / Enter tuşuna basarak onları ayarlayabilirsiniz.
- Tüm etkin ilişkileri Ayarlar> İlişki Gruplarını Sıfırla seçeneğinden sıfırlayabilirsiniz.
- Peds için bir silah seçeneği eklendi. İlişki gruplarında olduğu gibi aynı davranış.
- Araçlar için bir siren onay kutusu eklendi.
- Bu son güncellemelerden biri.
- 1.4
- Nesneleri döndürürken sabit gimbal kilidi. Artık objeleri tüm eksenlerde serbestçe döndürebilirsiniz.
- Harita düzenleyicideyken radar gizlendi.
- Editörden ayrılırken yere yerleştirilirsiniz.
- 1.3.1
- Kaldırılan senaryoları yeniden eklendi
- Çalışılmayan bazı senaryolar düzeltildi. Kıçımı kurtardığın için teşekkürler jedijosh920.
- Herhangi Eklendi - Çözgü ve Herhangi Bir - Senaryolar için yürüyüş seçenekleri.
- 1.3
- Ped'in başlığını değiştiren sabit senaryolar.
- Kaldırılan kahve ve sigara 1 senaryoları çünkü uyumlu değillerdi. Bunun yerine, İçme ve İçme 2'yi kullanın (Şimdi sadece Sigara İçilir).
- 1.2.1
- Harita yüklendikten sonra sabit belirteçler kayboluyor. Bu değişiklik geriye dönük olarak uyumlu değil.
- 1.2
- Ped için yeni bir senaryo eklendi: Herhangi biri. Ped yapacak bir şey bulacak. Bunu, plaja sahile, banklara vb. Yerleştirerek deneyin. Bulunması için jedijosh920'ye teşekkürler.
- 1.1
- Yardımlar için senaryolar eklendi. Sadece bir ped seçin ve tüm senaryoların bulunduğu bir liste olacaktır. Oynatmak / durdurmak için mevcut senaryoya tıklayın. Senaryonun kaydedilmesi için oynaması gerekmez. Haritayı yüklerken senaryolar otomatik yürütme.
- Haritayı temizlemeden modun bağlantısını kesmenin bir yolu eklendi. Sadece modu tekrar seçin, bağlantı kesilecektir.
- 1.0
- Yumurtlama için ~ 1k geçerli nesne eklendi.
- Eklendi marker spawns.
- Bir Harita Düzenleyici API'si oluşturdu: modunuzdaki referanslara .dll ekleyin, bir ModListener nesnesi oluşturun ve modunuzu kaldırın. İnsanlar modunuzu bir listeden seçtiğinde, kaydetme işlevi kaydetme işlemi için size iletilecektir. Referans için Topluluk Yarışları moduna bakın.
- 0.9
- Genel silme düğmesini kullanarak dünya nesnelerini kaldırma yeteneği eklendi. Bu silme işlemleri bir XML dosyasına kaydedilebilir, böylece yüklendiğinde bu nesneler dünyadan otomatik olarak kaldırılır.
- Olağan kopya düğmesini kullanarak, dünyadan nesneleri kopyalamak için yeteneği eklendi.
- Artı işareti / küre, hedeflediğiniz şeye bağlı olarak renk değiştirir: Hiçbir şey için beyaz, Dünya Varlığı için Mavi (kopyalanabilir / silinebilir) ve Komut Dosyası Varlığı için Sarı (Kendi harita varlığınız).
- Dünyadan silinen nesneler, CurrentEntities menüsü kullanılarak tekrar yerine konulabilir.
- 0.8.1
- Araç klonlama hatası için Quickfix.
- 0.8
- Alexander, nesne sınırını 2048'e yükselttiğinden beri yayın akışı kaldırıldı . Bunun çalışması için en yeni ScriptHookV dosyasını indirin. (
Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
)
- Bir "Mevcut Varlıklar" menüsü eklendi, çünkü bu harita yükleme süreleri arttı.
- Seçildiği zaman kameranın pervane takip etmesi için bir seçenek eklendi.
-- Hata düzeltmeleri.
- 0.7
- 250 destek limiti kaldırıldı. Ne kadar çok yumurtlarsan, o kadar kötü performans elde edersin. Prop çekme mesafesini ayarlar menüsünden değiştirebilirsiniz. Bu özelliği devre dışı bırakmak için çekme mesafesini 245 sahne olarak değiştirin ve bu sınırı aşmayın.
- Ayarlar şimdi MapEditor.xml dosyasına kaydedildi
- Prop akış hizmeti devreye girdiğinde sarıya dönüşen bir prop sayacı eklendi. - Kapatıldığında
, LB + R3 denetleyici kombinasyonunu devre dışı bıraktığında bir gamepad seçeneği eklendi.
- Pervane detayları penceresinde hassasiyet arttı.
-- Hata düzeltmeleri.

- 0.6
- Pervane hareketleri artık kameranın konumuna bağlı.
- Başlangıçta haritaları yüklemek için bir yol eklendi: "AutoloadMaps" adlı komut dosyalarınızda / klasörünüzde bir klasör oluşturun. Burada bulunan herhangi bir .xml veya .ini dosyası gamestart'da yüklenecektir.
- Yeni bir artı işareti seçeneği eklendi: orb.
- Mevcut nesne listesini doğrulamak için bir seçenek eklendi.
- sjaak327 sayesinde geçersiz kılınan nesneleri kaldırmak için azaltılmış nesne listesi.
- Çeşitli hata düzeltmeleri ve geliştirmeler.
- Bir haritayı uzantısız olarak kaydeder / yüklerseniz, otomatik olarak eklenecektir.
- 0.5
- Yüklendiğinde eşyaların yanlış yerleştirilebileceği bir hata düzeltildi.
- Dikmelere bir sınır koy (250). Bu daha sonra kaldırılacak.
- 0.4
- Bir varlık seçili iken bir Özellikler penceresi eklendi.
- Peissleri kopyalayamadığın bir hata düzeltildi.
- Nesne akışı için taban koydu
- 0.3
- Tam denetleyici desteği
eklendi - Size yardımcı olmak için talimat düğmeleri eklendi.
- Bir kamera hassasiyeti seçeneği eklendi.
- Bazı geçersiz nesneler kaldırıldı.
- Freelook'un çalışma şeklini değiştirdi, böylece artık tam ekranda görünmenize gerek kalmayacak.
- 0.2
- Geçersiz nesneler kaldırıldı.
- Pedler ve Taşıtlarda üreme yeteneği eklendi. Peds için P düğmesine, araçlar için V düğmesine basın.
- Tasarruf için yeni biçimler eklendi: C # kodu ve ham.
- Sabit hatalar.
- 0.1
- İlk Yayın

Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.