[Nasıl Yapılır] Komut dosyanızı OneSync'e uyarlayın ve sorunlarını düzeltin !!

Bayram Mentes

Standart Üye
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
40
Tepki puanı
40
Yaş
31

İtibar Puanı:

Merhaba, bu rehberi sunucu sahiplerinin OneSync ile karşılaştığı / karşılaştığı tüm soruları ve sorunları özetlemek için hazırlıyorum. Bu, geçtiğimiz aylarda OneSync kanalını spam gönderen aptal ve yararsızsorulardan kaçınmanıza yardımcı olmak için yapılan resmi olmayan bir kılavuzdur . Sorununuz burada listelenmemişse, size yardımcı olabileceğimizi ve bu kılavuzu güncelleyebileceğimizi sormaktan çekinmeyin.
Script sorunları ve çözümleri
  • Skor tabelam / oyuncu listem kırıldı, betiğim önümdeki oyuncuyu bulamıyor veya PvP devre dışı.
    Oyuncu döngülerini güncellemeyi unuttun. OneSync, 128 oynatıcıyı desteklediğinden, kodunuzun bazı bölümlerini güncellemeniz gerekir. İşte birkaç örnek:
    ESX kullanarak bunu değiştirmeniz gerekecek:
    Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
    31-32 yerine 256
    koymanızı şiddetle tavsiye ediyorum. (genellikle bu sayılar) Bir oyuncu döngüsü kullanan bir lua işlevi örneği
function GetPlayers()
local players = {}
for i = 0, 31 do
if NetworkIsPlayerActive(i) then
players[#players + 1] = i
end
end
return players
end

Bu örnekte, 31 ila 256'yı değiştirmeniz gerekecektir.
  • Sesli sohbet çalışmıyor, herkesi
    dinliyorum. Bu olanlardan bir sorun değil. Ancak, başlangıç ses aralığını öncekinden biraz daha sonra ayarlamanız gerekebilir. İşte çalışan bir düzeltme biraz pasajı:
-- 8.0 will be the default range, change it if you want
Citizen.CreateThread(function()
NetworkSetTalkerProximity(8.0)
end)

  • Örnek / Özellikler görünmezliği çalışmıyor
    Bunun nedeni SetEntityLocallyInvisible ve SetEntityLocallyVisible öğesinin amaçlandığı şekilde çalışmamasıdır.
    Çalışılabilir bir geçici çözüm, komut dosyanızda SetEntityLocallyInvisible yerine SetEntityVisible kullanımıdır. Bu yerel kullanan bilinen bir komut dosyası:
    Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.

    Bu geçici çözüm işe yaramazsa, döngülerinizi güncellemeyi unuttunuz.
  • Ben ■■■■■■■ ilgili benim konsolda, bir hata var
    : “iplik yürütülemedi. Komut konakta yerli 000000002f7a49e6 Yürütme başarısız oldu”
    ■■■■■■■ OneSync ile kaldırılmış olan bir CFX yerli kullanır. İki çözümünüz var: ■■■■■■■ devre dışı bırak veya bu test edilmemiş düzeltmeyi kullan
    Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
  • GCPhone çalışmıyor, görüşme sırasında başkalarının seslerini duymuyorum.
    Öncelikle, GCPhone'un “WebRTC” özelliğini kullanmanızı betiğin çalışması gerekiyor. uygun şekilde. Aksi takdirde, aynı anda NetworkSetVoiceChannel'ın ayarlanmasını önlemek için bir gecikme eklemeniz gerekebilir (düzeltmeye kadar).
  • Dudaklar hareket etmiyor
    Bu çirkin küçük geçici çözümü kullanın:
    Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
OneSync'in bilinen sorunları
  • Bir araç silinemiyor, bir araç veya hayalet araçlara girilemiyor
    Bu bir göç sorunudur, nedense bu aracın taşınması başarısız olmuşsa, kendiniz tamir etmek için hiçbir şey yapamazsınız. Bir düzeltme bulmak için, öğelerin düzeltmesi için yeterli bilgi sağlayabilecek günlükleri sağlamanız gerekir.
  • Garip araç yumurtlama / cargen
    Bu araştırılıyor ve trafik etkinleştirilmişse sizin tarafınızdan tamir edilemez.
  • Araç "umutsuzluğu" Mesafenin toparlanması
    iyileştirildi, ancak görev-varlık olarak belirlendi.
    Bir aracın kaldırılıp kaldırılmadığını kontrol eden bir script ile düzeltilebilir. Bununla birlikte, karmaşık kalır ve sorunsuz bir şeyler yapmak için biraz bilgiye ihtiyacı vardır.
  • Tatooes / Overlay'ler titriyor
    PlayerAppearanceDataNode bazen senkronize olmayabilir, bu araştırılıyor.
  • Öldüğümde cesedimi görüyorum
    Bu araştırılıyor ve sizin tarafınızdan çözülemiyor.
  • Çeşitli konular
    Yapışkan bombaların düzgün çalışması pek mümkün değil.
    Bazı araç gereçleri (kancalar / mıknatıslar) beklendiği gibi çalışmayabilir.
    Bazı yerliler SetEntityVisible veya NetworkCreateSynchronisedScene gibi kırılmış olabilir.
  • Müşteri çöküyor
    Bazen çökebilir, ancak oldukça nadir kalır. Kalan can sıkıcı kazaların çoğunun düzeltilmesi için çoğaltma adımlarına ihtiyacı var.
SSS
  • 128 yuva yerine 40-50 yuva kullanan bazı sunucular gördüm daha kararlı mı?
    Bu doğru değil.
  • Sunucum kilitleniyor ne yapmalıyım?
    Linux kullanıyorsanız, ardından RIP.
    Bir Windows Sunucusu kullanıyorsanız, çökme çöplüğünüzü (çökme klasörü) OneSync hata ayıklama kategorisine yükleyin.
  • Onesync erişim anahtarını nasıl edinebilirim?
    FiveM forum e-postanızın ve Patreon e-postanızın aynı olduğundan emin olun.
    Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
    size bonus verildiğini söyleyeceği senkronizasyon için 6 saate kadar sürebilir . Herhangi bir yeni ve mevcut lisans anahtarı bu bonuslara sahip olacak. ZAP barındırma kullanıyorsanız, bir lisans anahtarı oluşturmanız ve bunu ZAP barındırma kontrol panelinde "Özel lisans anahtarı" olarak girmeniz gerekir.
  • OneSync nasıl etkinleştirilir?
    Onesync'i etkinleştirmek için öncelikle ona erişimin olması gerekir, yukarıda oku. Sonra, olanlarync özelliğini etkinleştirmek için bu konvarı * .cfg dosyanıza ekleyin. onesync_enabled 1ve tabii ki sv_maxClients 64yuvaları arttırmak için.
  • "OneSync bu sunucu için beyaz listeye alınmadı" konusunu
    okudum. Yukarıdaki onesync erişim anahtarını nasıl edinebilirim.
    Her şeyi doğru bir şekilde beklerseniz, fivem hizmetlerinde performans sorunları olabilir, ancak bu oldukça nadirdir. Onun hakkında endişelenme.
  • F8 konsolum "geçirilen nesne: *" tarafından spam ediliyor.
    Bu sadece günlükler, endişelenmeyin.
  • Mumble ile ilgilenmiyorum, ondan nasıl
    kurtulabilirim Ondan kurtulup onu devre dışı bırakmak istersen. Fx-server klasörünüze gidin, components.json dosyasını açın ve kaldırın voip-server-mumble. FXServer'ın bu belirli dll'yi çalıştırmasını önleyecektir.
Forumun bu bölümü ağır / anlamlı / yararlı / ilgili OneSync'in raporlarına adanmıştır:
Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
 

Users Who Are Viewing This Konu (Users: 0, Guests: 1)