Rehber [Nasıl Yapılır] Mp freemode modelleri için addon giysileri ve ped destekleri akışı !

Bayram Mentes

Standart Üye
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
40
Tepki puanı
40
Yaş
31

İtibar Puanı:

Merhaba, bu yazıda GTAUtil ve FiveM subdir dosya eşleştirmesini kullanarak addon giysi ve ped aksesuarlarını nasıl yayınlayacağınızı göstereceğim.

Gereksinimler :

  • 15 $ veya daha yüksek bir aktif patreon 113
  • GTAUtil 203
Bilgi gereksinimleri:

  • Temel komut satırı kullanımı
  • Çevre değişkenleri
GTAUtil'i indirin, bilgisayarınızda bir yere çıkartın ve çıkartılan klasörü% PATH% 114'e ekleyin, böylece çalıştırılabilir herhangi bir yerden erişilebilir.

Bu eğitim için bazı yararlı bilgiler:

bileşenler

HEAD : 0, // Head
BERD : 1, // Beard
HAIR : 2, // Hair
UPPR : 3, // Arms
LOWR : 4, // Pants
HAND : 5, // Parachute, bag, etc...
FEET : 6, // Foots
TEEF : 7, // Tie, scarf, necklace, etc..
ACCS : 8, // T-Shirt
TASK : 9, // Bulletproof, bag, etc...
DECL : 10, // Decals
JBIB : 11, // Vest, sweat, jacket, etc...

sahne donanımı

HEAD : 0, // head
EYES : 1, // eyes
EARS : 2, // ears
MOUTH : 3, // mouth
LEFT_HAND : 4, // lhand
RIGHT_HAND : 5, // rhand
LEFT_WRIST : 6, // lwrist
RIGHT_WRIST : 7, // rwrist
HIP : 8, // hip
LEFT_FOOT : 9, // lfoot
RIGHT_FOOT : 10, // rfoot
UNK_604819740 : 11, // ???
UNK_2358626934 : 12, // ???

1 - Proje dizini oluşturma
gtautil genpeddefs --create --output project --targets mp_m_freemode_01,mp_f_freemode_01

Az önce gtautil'e, base dlc component / props klasörünü hedefleyen klasör adında bir proje klasörü oluşturmasını söyledik .

Buradaki hedef modelleri belirliyor gibi gözüküyoruz, ancak değiliz. Aslında, uzatma olmadan hedef klasörleri / ymts adlarını belirleriz.

Bir cilt menüsünde bu, her bir bileşen / prop için 0 çeken başlayarak listedeki ilk öğe grubudur.

Bizim durumumuzda bu eşleşecek

\models\cdimages\streamedpeds_mp.rpf\mp_*_freemode_01.ymt \models\cdimages\streamedpeds_mp.rpf\mp_*_freemode_01\* \models\cdimages\streamedpedprops.rpf\mp_*_freemode_01_p\*

mp_m_freemode_01 klasörü ped bileşenleri içindir ve mp_m_freemode_01_p klasörü ped aksesuarları içindir, kadınlar için de aynıdır.

  • Program, mp serbest mod modelleri aramak için kodlanmıştır.
  • Başka bir dlc ile çalışmasını sağlayamıyorum.
  • Kıllar yeni şapkalar / kasklar tarafından gizlenmeyecek, bunu nasıl yapacağımı henüz bulamadım.
2 - Proje dizininize mod ekleme
Diyelim ki aşağıdaki modları projemize eklemek istiyoruz:

  1. Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
    (komple kıyafet)
  2. Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
    (ceket)
  3. Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
    (kask)
Tüm bu modları indirin ve bilgisayarınızda bir yere çıkarın.

Dosyaları proje klasörüne taşımak ve yeniden adlandırmanız gerekir.

Her farklı bileşen / prop
için 0.ydd ile başlayın. Dokular için , ydd klasörlerinde 0, 1, 2 vb. Klasörler oluşturun. Bunun içinde: 0.ytd, 1.ytd etc…

ekran görüntüsü


1 - Toby Fiyat Dakar yineleme kıyafeti

Boots\feet_001_u.ydd => project\mp_m_freemode_01\components\feet\0.ydd
Boots\feet_diff_001_e_uni.ytd => project\mp_m_freemode_01\components\feet\0\0.ytd
Jacket\jbib_000_u.ydd => project\mp_m_freemode_01\components\jbib\0.ydd
Jacket\jbib_diff_000_a_uni.ytd => project\mp_m_freemode_01\components\jbib\0\0.ytd
Pants\lowr_001_r.ydd => project\mp_m_freemode_01\components\lowr\0.ydd
Pants\lowr_diff_001_a_whi.ytd => project\mp_m_freemode_01\components\lowr\0\0.ytd

2 - Ceket Alpinestarları

jbib_011_u.ydd => project\mp_m_freemode_01\components\jbib\1.ydd
jbib_diff_011_a_uni.ytd => project\mp_m_freemode_01\components\jbib\1\0.ytd

3 - AGV

p_head_010.ydd => project\mp_m_freemode_01_p\props\head\0.ydd
p_head_diff_010_a.ytd => project\mp_m_freemode_01_p\props\head\0\0.ytd
p_head_diff_010_b.ytd => project\mp_m_freemode_01_p\props\head\0\1.ytd

3 - Proje klasöründen FiveM kaynağı oluşturun, her bir bileşen ve destek için 200 çekilebilir öğe ayırın

gtautil genpeddefs --input project --output build --reserve 200 --reserveprops 200 --fivem

Neden “saklanır” çekmeceler? Yeni modlar ekleyeceğiniz için bileşen kimliğiniz değiştirilecek ve tüm kayıtlı kıyafetleriniz berbat olacak, böylece bunu önleyeceksiniz.

Ancak elbette, bileşen / çizilebilir kimlikleri temel alan herhangi bir kıyafet tasarruf sisteminiz varsa, bunu ilk yaptığınızda tasarrufunuzu mahveder.

Derleme klasörünü sunucu kaynakları dizininize taşıyın (kıyafetleri veya benzeri bir şey olarak yeniden adlandırın) ve onu server.cfg dosyanızdan başlatın.

Size kolaylık sağlamak için ayrıca boş ayrılmış çekilebilir yuvalar hakkında bilgiler içeren json dosyaları oluşturur.

Keyfini çıkarın
: Slight_smile:
 

Users Who Are Viewing This Konu (Users: 0, Guests: 1)