[Nasıl Yapılır] Özel Motor Eklenti Araçlarında Sesler!

mcsbey

Paylaşım Ekibi
Katılım
2 Ağu 2019
Mesajlar
104
Tepki puanı
1
Yaş
29

İtibar Puanı:

FiveM sunucunuzda bir addon arabanın aracının sesini nasıl kolayca değiştireceğinize dair basit bir öğretici yayınlayacağımı düşündüm. Lütfen aşağıdaki adımları izleyin.
Öncelikle vehicles.meta dosyasına gidip düzenlemek istediğiniz aracı bulun.
<Item>
<modelName>charger</modelName>
<txdName>charger</txdName>
<handlingId>POLICE3</handlingId>
<gameName>POLICE3</gameName>
<vehicleMakeName>police3</vehicleMakeName>
<expressionDictName>null</expressionDictName>
<expressionName>null</expressionName>
<animConvRoofDictName>null</animConvRoofDictName>
<animConvRoofName>null</animConvRoofName>
<animConvRoofWindowsAffected />
<ptfxAssetName>null</ptfxAssetName>
<audioNameHash>police3</audioNameHash>
<layout>LAYOUT_BIKE_DIRT</layout>
<coverBoundOffsets>BIKE_COVER_OFFSET_INFO</coverBoundOffsets>
<POVTuningInfo>SANCHEZ_POV_TUNING</POVTuningInfo>
<explosionInfo>EXPLOSION_INFO_DEFAULT</explosionInfo>
<scenarioLayout />
<cameraName>FOLLOW_UPRIGHT_BIKE_CAMERA</cameraName>
<aimCameraName>BIKE_AIM_CAMERA</aimCameraName>
<bonnetCameraName>BIKE_SANCHEZ_POV_CAMERA</bonnetCameraName>
<povCameraName>BIKE_SANCHEZ_POV_CAMERA</povCameraName>
<FirstPersonDriveByIKOffset x="0.000000" y="-0.060000" z="0.000000" />
<FirstPersonDriveByUnarmedIKOffset x="0.000000" y="0.000000" z="0.000000" />
<FirstPersonProjectileDriveByIKOffset x="0.030000" y="0.020000" z="0.000000" />
<FirstPersonProjectileDriveByPassengerIKOffset x="0.000000" y="0.000000" z="0.000000" />
<FirstPersonProjectileDriveByRearLeftIKOffset x="0.000000" y="0.000000" z="0.000000" />
<FirstPersonProjectileDriveByRearRightIKOffset x="0.000000" y="0.000000" z="0.000000" />
<FirstPersonDriveByLeftPassengerIKOffset x="0.000000" y="-0.060000" z="-0.020000" />
<FirstPersonDriveByRightPassengerIKOffset x="0.000000" y="0.000000" z="0.000000" />
<FirstPersonDriveByRightRearPassengerIKOffset x="0.000000" y="0.000000" z="0.000000" />
<FirstPersonDriveByLeftPassengerUnarmedIKOffset x="0.000000" y="0.000000" z="0.000000" />
<FirstPersonDriveByRightPassengerUnarmedIKOffset x="0.000000" y="0.000000" z="0.000000" />
<FirstPersonMobilePhoneOffset x="0.155000" y="0.315000" z="0.520000" />
<FirstPersonPassengerMobilePhoneOffset x="0.136000" y="0.223000" z="0.425000" />
<PovCameraOffset x="0.000000" y="0.000000" z="0.000000" />
<PovCameraVerticalAdjustmentForRollCage value="0.000000" />
<PovPassengerCameraOffset x="0.000000" y="0.000000" z="0.200000" />
<PovRearPassengerCameraOffset x="0.000000" y="0.000000" z="0.000000" />
<vfxInfoName>VFXVEHICLEINFO_MOTORBIKE_GENERIC</vfxInfoName>
<shouldUseCinematicViewMode value="true" />
<shouldCameraTransitionOnClimbUpDown value="false" />
<shouldCameraIgnoreExiting value="false" />
<AllowPretendOccupants value="false" />
<AllowJoyriding value="true" />
<AllowSundayDriving value="true" />
<AllowBodyColorMapping value="true" />
<wheelScale value="0.267000" />
<wheelScaleRear value="0.238800" />
<dirtLevelMin value="0.000000" />
<dirtLevelMax value="1.000000" />
<envEffScaleMin value="0.000000" />
<envEffScaleMax value="1.000000" />
<envEffScaleMin2 value="0.000000" />
<envEffScaleMax2 value="1.000000" />
<damageMapScale value="0.600000" />
<damageOffsetScale value="1.000000" />
<diffuseTint value="0x00FFFFFF" />
<steerWheelMult value="0.700000" />
<HDTextureDist value="5.000000" />
<lodDistances content="float_array">
10.000000
25.000000
60.000000
120.000000
500.000000
500.000000
</lodDistances>
<identicalModelSpawnDistance value="80" />
<maxNumOfSameColor value="10" />
<defaultBodyHealth value="1000.000000" />
<pretendOccupantsScale value="1.000000" />
<visibleSpawnDistScale value="1.000000" />
<trackerPathWidth value="2.000000" />
<weaponForceMult value="1.000000" />
<frequency value="30" />
<swankness>SWANKNESS_1</swankness>
<maxNum value="5" />
<flags>FLAG_NO_BOOT FLAG_LAW_ENFORCEMENT FLAG_NO_RESPRAY FLAG_IGNORE_ON_SIDE_CHECK FLAG_DONT_SPAWN_IN_CARGEN FLAG_HEADLIGHTS_USE_ACTUAL_BONE_POS FLAG_BIKE_CLAMP_PICKUP_LEAN_RATE FLAG_REPORT_CRIME_IF_STANDING_ON</flags>
<type>VEHICLE_TYPE_BIKE</type>
<plateType>VPT_NONE</plateType>
<dashboardType>VDT_SPORTBK</dashboardType>
<vehicleClass>VC_EMERGENCY</vehicleClass>
<wheelType>VWT_BIKE</wheelType>
<trailers />
<additionalTrailers />
<drivers>
<Item>
<driverName>A_M_M_Hillbilly_02</driverName>
<npcName />
</Item>
<Item>
<driverName>A_M_M_Salton_01</driverName>
<npcName />
</Item>
</drivers>
<extraIncludes />
<doorsWithCollisionWhenClosed />
<driveableDoors />
<bumpersNeedToCollideWithMap value="false" />
<needsRopeTexture value="false" />
<requiredExtras />
<rewards />
<cinematicPartCamera>
<Item>WHEEL_REAR_LEFT_CAMERA</Item>
</cinematicPartCamera>
<NmBraceOverrideSet>Bike</NmBraceOverrideSet>
<buoyancySphereOffset x="0.000000" y="0.000000" z="0.000000" />
<buoyancySphereSizeScale value="1.000000" />
<pOverrideRagdollThreshold type="NULL" />
<firstPersonDrivebyData>
<Item>BIKE_SANCHEZ_FRONT</Item>
<Item>BIKE_DAEMON_REAR</Item>
</firstPersonDrivebyData>
</Item>

Vehicle.meta dosyanız böyle görünmelidir.
Buna benzeyen çizgiyi bulun. Benim durumumda 13. hat
<audioNameHash>police3</audioNameHash>

Şimdi “police3” ile değiştirmek istediğiniz doğru araç motoru sesini bulmak istiyorsunuz. Kullanmak istediğiniz arabanın spawn ismini bulmak için lütfen bu
Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
kullanın!
Örneğin, bir şarj cihazını düzenlediğimden beri güzel bir etli V8 sesi istiyorum. Yani baskıncıyı kullanacağım.
Şimdi, spawn ismini bulduktan sonra, bu haliyle mevcut modelin yerine onu değiştirmelisiniz.
<audioNameHash>dominator</audioNameHash>

BASIN TASARRUFU DAHA KAZANIN!
: Slight_smile:
Sunucunuzu başlatın ve arabayı doğrayın ve keyfini çıkarın
: Kalp:

NOT : En DLC araç sesleri yok DEĞİL çalışır. Hangisinin en iyi şekilde çalıştığını ve araca uygun olduğunu görmek için her türlü sesi deneyebilirsiniz.