[Nasıl Yapılır] Özel silahlara isim ekleme

mcsbey

Paylaşım Ekibi
Katılım
2 Ağu 2019
Mesajlar
104
Tepki puanı
1
Yaş
29

İtibar Puanı:

Merhaba! Son zamanlarda akarsu eklentisi yakın dövüş silahları (burada bulunabilir) hakkında bir eğitim yayınladım

Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.

Selam millet! Bugün, addon melee silahlarınızı nasıl kullanabileceğinizi gösteren bir öğretici göstereceğim! Bunun için biraz zor bir süreç olduğu için silahlarla ilgili başka bir ders yayınlayacağım. Bunu yapmak için, akış ekleme eklerinin temellerini bilmeniz önerilir. Bu dosyaları aramak istemeyenler için aşağıya bir şablon ekleyeceğim.
Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
(6.8 KB)Aşama 1
Bugün size eklenti silahlarınızın isimlerinin nasıl yayınlanacağını göstereceğim.
1. Adım. Yeni bir kaynak klasörü oluşturun ve bir __resource.lua dosyası oluşturun
Adım 2. “client.lua” adında bir LUA dosyası oluşturun ve __resource içerisinde aşağıdaki şekilde referans verin:
Not: bildirim sürümü gerekli değildir
görüntü

Adım 3: client.lua'da şu betiği kullanın:
Citizen.CreateThread(function()
if IsWeaponValid(WEAPON HASH HERE) then
AddTextEntry(WT_WEAPONNAME, 'NAME YOU DESIRE')
end
end)

WEAPON HASH'ini almak için, ismini vermek istediğiniz silahın silahlarına gidin ve Silahının en üstünde bulunan silah için belirlediğiniz adı kopyalayın.
görüntü

Sonra OpenIV'i açın, araç çubuğundan “Araçlar” da bulunan Karma Jeneratör'e gidin ve adı WeaponInfo'dan yapıştırın

Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.



Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.


WT_WEAPONNAME adlı parçayı almak için, adının akışını yapmak istediğiniz silahın silahına gidin ve HumanNameHash'ı arayın (örneğin Katana için WT_KATANA koydum)
görüntü

Orada olanı kopyalamak ve WT_WEAPONNAME olarak client.lua içine koymak isteyeceksiniz
Ör. katana'm için kod şu şekildedir:
Citizen.CreateThread(function()
if IsWeaponValid(3055806197) then
AddTextEntry('WT_KATANA', 'Katana bby')
end
end)

Kaynağı yükledikten sonra şöyle görünür:

Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.


Umarım bu, bazı silahlar ekleyip, isimleri istemek isteyenlere yardımcı olur. Boş nokta beni rahatsız etti
:gülümseme:

Hala ilave silahlar için bazı şeyler düzenliyor, ancak bu mümkün!
Zaman ayırdığınız için teşekkürler.
 

Users Who Are Viewing This Konu (Users: 0, Guests: 1)