SP 1.2'de MP Araçlarının Üretilmesi

Veins

Paylaşım Ekibi
Katılım
2 Ağu 2019
Mesajlar
211
Tepki puanı
9
Yaş
24

İtibar Puanı:

289


Moderator notu
güncellendi : Arena Savaşı güncellemesiyle (v1.0.1604.0) bu komut dosyası çalışmayı durdurdu ve oyunu bozdu. Değişim olarak, aşağıdaki iki komut v1.0.1604.0 (Arena Savaşı) DLC araçlarının kilidini düzgün bir şekilde açıyor.
-
Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.

-
Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.

Bu sayfa, düşürülmüş bir oyun versiyonu tutmak isteyen kullanıcılar için bozulmadan bırakılacaktır.

Güncelleme 18/3/17 - Düzeltme ekini yeniden uygulamak için oyunun ne zaman yeniden yükleneceği kontrol edildi. Ayrıca günlük dosyasındaki garip hata mesajını kaldırıldı
Bilgi

Bu Ayrıca Yeni doğmuş otomobillerin (eğitmenler vb. Kullanarak) umutsuzluğa kapılmayacağı anlamına gelir (SP'deki MPBiker'in yaptığı gibi)

GTA V için basit bir asi eklentisidir ve oyunun 1.0.617.1 sürümünden beri R * 'in eklediği yeni dlc arabalarını üretmeye çalışırken kısıtlamayı kaldırır. Ayrıca, bloke arabaları, görünen adlarını hile kodu olarak kullanarak ortaya çıkaracak yeni hile kodları ekler.
Arabaları açmak için, giriş metin kutusunu açın (klavyedeki `düğmesini kullanarak). Ardından, GTA V dizininde oluşturulacak olan günlük dosyasında listelenen araçların adını yazın (EnableMPCars.log). Çizgiler şöyle görünmelidir:
[10:32:34] Etkilenen karma bulundu: 0xD7C56D39 - DisplayName = RAPTOR
, "cheat" kodunu cheat kutusuna yazabilirsiniz ve raptor ortaya çıkar.
Bunun biraz acı verici olduğunu biliyorum, ancak her yamayı güncellemek zorunda kalmadan ve her zaman bir yamanın ardından güncellenmesi gereken ScriptHookV'a güvenmeden bu işi yapmanın tek gerçek yolu.

ScriptHookV, arabaların üretilebileceği herhangi bir antrenör güncellendikten sonra, 5 saniye sonra ümitlenmeden bunları üretebilmelidir.

Kurulum

Sadece bu asi dosyasını GTA V dizininize bırakın, sonra bir asiloader kurulu olduğundan emin olun (dinput8.dll) Bu, aşağıdakilerden edinilebilir:


  • Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
    -
    Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
    yükleyiciyi etkinleştirmek için araçlar menüsünde ASI Yöneticisini kullanın.
  • Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.

Bu eklentiyi çalıştırmak için Visual studio C ++ X64 yeniden dağıtılabilir 2015 gereklidir. Bu,
Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
yüklenebilir - indirme sayfasında vc_redist.X64.exe dosyasını seçtiğinizden emin olun.

ScriptHookV'un kendisi bu eklentiyi kullanmak için gerekli değildir.

Ayrıca, ScriptHookV'ın bir hata atması nedeniyle bir oyun güncellemesinden sonra asi yükleyiciyi kullanmak istemiyorsanız, oyunu başlattıktan sonra bu dll'yi elle enjekte etmek için Cheat Engine gibi bir program kullanabilirsiniz, ancak özellikler normal olarak çalışacaktır. Manuel olarak enjekte edilirse, bu asinin hala GTA V ile aynı dizinde olması gerekir, aksi takdirde GTA V'i çökerten ölümcül bir hata atılır.

Ayrıca şunu söylemeliyim ki, bunu GTA'da kullanmaya çalışmayın: Çevrimiçi, büyük olasılıkla yasaklanacaksınız. Ancak bu özelliklerin hiçbiri çevrimiçi ortamda herhangi bir etkiye sahip olamaz (otomobiller bloke değil, kontrolör boş kaldı.)

İlgilenen herkes için tam kaynak kodu GitHub
Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.


Değerli ziyaretçimiz lütfen, içeriği görüntüleyebilmek için Giriş yap veya Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.
 

Users Who Are Viewing This Konu (Users: 0, Guests: 1)